wz

Specifikace RC-24 1986 - 89

          Rozměry

            Celková délka     2,120  mm
            Šířka                   730 mm
            Výška                 1,170 mm
            Rozvor                1,480 mm
            Světlá výška        135 mm

           

Hmotnost

            Suchá hmotnost             198kg

            modely 88 a 89         203kg
                    

            Náplně

            Motorový olej                4,0 l

            Palivová nádrž               20,0 l
            Rezerva                         4,0 l
            Chladicí kapalina           2,3 l
 

            Motor

            Vrtání x Zdvih               70,0 x 48,6 mm
            Kompresní poměr         10,5 : 1
            Objem válců                 748ccm

            Max. výkon                  105 koní

            Max. točivý moment     

 

            Svíčky     DPR9EA-9 NGK
                            X27EPR-U9 NIPPODENSO

            Ventilové vůle (za studena)
                                    Sání             0,13 mm
                                    Výfuk          0,20 mm
           
 

            Podvozek
           

            úhel hlavy řízení    27°40´

            přední pneu           110/90 V 16
            zadní pneu             130/80 V 18

 

            model 88 a 89       

            přední pneu            110/80 R 17

            zadní pneu              140/80 R 17

          Elektřina
            Akumulátor 12V-12AH
            Alternátor 0,35kw/5,000rpm

Pro všechny modely VFR je typický čtyřdobý, vodou chlazený,  vidlicový čtyřválec, rozvod 2x OHC poháněný ozubeným soukolím s čelními zuby, čtyři ventily na válec, u modelu RC-24 (1986-1989) jsou ventily ovládány ještě vahadly. Pro model RC-24 je dále typická klasická zadní kyvná vidlice a dvojice koncovek tlumičů  výfuků, od roku 1988 jsou koncovky oplášťované lehkým kovem, čímž se odstranily rachotící zvuky zevnitř a sklon k rezivění z vnějšku.

Modelový rok 1988 má podstatnější změny na motoru i podvozku. Motor má větší sací ventily, vyšší kompresní poměr, jiné časování rozvodů a pozměněný výfukový systém 4 do 1, aby se dosáhlo lepšího tahu. Zvetšil se průměr nosných trubek teleskopické vidlice a to ze 37 na 41 mm, navíc model 88 dostal výkonější brzdy z CBR1000F a výškově, mechanicky, nastavitelný plexi štítek.